nak join? klik banner ni yer

Wednesday, May 5, 2010

@ Nak Try Susu Anlene Ni Pulak


Biasanya saya minum susu Dutch Lady, tapi teringin nak try susu Anlene Concentrate ni pulak. Saya beli perisa coklat hari tu. Dalam satu kotak diatas ni, (harga RM5.90) ada 4 kotak kecil susu. Sedap!! Betul, tak tipu..

Lepas ni boleh lah menari-nari macam dalam iklan tu, hihihi.. Jangan jeless!!!



Photobucket

12 comments:

SyidaMislan said...

Lepas ni bole jadi Michelle Yeoh la...hehehe

Fiza's said...

betul.. sy dah cuba.. memang sedappppp

Ibu Ayra said...

min, kak ros ada buat tutorial utk buat favicon... cubala buat...

[-suziey-] said...

haahah lawakla statement nk menari2 tu..ekkeek;P hmm kita dh lama xminum susu..

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

yup anlene bagus untuk tulang...lebih2 lagik biler umur kiter yang dah meningkat usianyer ni...harus di munum dari awal lagi...rasanyer sedap gitu....pasni leh la menari ca ca dengan arifa ek

mamaMUHAMMAD said...

ha ah..mmg sedap..hubby tak suka sgt fresh milk or no flavor..so belikan dia flavor anlene coklat langsung suka..

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

ayu memang kurang gemar susu2 ni...nak2 susu tepung cam ni...tapi memang bagus utk tulang belakang ni kan...

Izan Ishak said...

hai min...dengar macam sedap je bunyinya...nak cuba belilah nnti!

AshAnas said...

betul, sedap.... shira yg tak lalu minum susu ni pun akui, anlene ni mmg sedap, lain dr rs susu lain...

Cery said...

salam
very thick kan anlene tu... manisss....anak saya yg 4 thn tu pun sibuk gak nak minum

untuk lebih info ttg kalsium dan wanita jemputla ke http://everybodylovescery.blogspot.com/

Sari said...

a'ah..ksari dah belasah 2 kotak (8 kotak kecil)..pulak tesco ader promosi 5.30 jer dgn kupon..apa lagi jom kita bersusu-susu..hahaha

10 said...

sedap ya kak min... org x penah minum lg anlene... selalu minum susu segar dari ladang...

susu segar tu kan masak bersama kurma... mmg sedap sgt kak min... bila2 kak min try la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...