nak join? klik banner ni yer

Monday, April 12, 2010

@ Hadiah "Cutest Baby With Cute Mom" dah sampai..

Hadiah contest "Cutest Baby With Cute Mom" anjuran Mama_Aqish dah sampai.

Contest ni kami menang hadiah SAGUHATI.. (klik SINI) Sebenarnya hadiah ni dah sampai pada hari petang JUMAAT, 9 April yang lalu.. sebab nak tunggu basuh dan bagi Dalila pakai baju tu dulu baru nak buat entry sakali dengan gambar baju yg Dalila pakai.

Hehehe..dia suka baju ni.. selalu duk belek2 baju ni sambil cakap "tek..tek.."



Baju yg sangat cantik dan selesa dipakai

Pelekat buang toksin..best!!


Maka, Ibu nak menganbil kesempatan ini untuk mengucapkan

JUTAAN TERIMA KASIHdaun keladi
kepada
MAMA AQISH
dan

SPONSER2 contest untuk kali ini






Photobucket

12 comments:

[-suziey-] said...

rejeki dalila..nmpk dia pn selesa ek..hehe..pandai ek puji ckp tek tek...D

Ummi Eisya said...

tahniah dalila..cantik baju tu,,

Wansteddy Tales said...

amboi cutenya sweety dalila pakai gaun. ngam betul dgn warna kulitnya. bb gurl pakai gaun apa pun tetap cute :) sbb dorg dah totally cute ^.^

hati - ema said...

mmg tek pun... kan dalila kan?

Wan Anis Sorfina said...

"tek.. tek"

10 said...

bestnya dapat hadiah lagi... murahnya rezeki dia..

ibu_Arifa said...

TO SUZIEY: hihihi..alhamdulilah.. terim kasih suziey.

ibu_Arifa said...

TO UMMI EISYA: amboi komen pendek jer.. tak pe aku paham..hihihi

ibu_Arifa said...

TO WANSTEADDY: terima kasih kak Wan. kim salam kat damia yer nnt.

ibu_Arifa said...

TO EMA: hihihi..ya .."tek.. aseh" (terima kasih)

ibu_Arifa said...

TO WAN ANIS SORFINA: aseh..aseh.. (terima kasih)2

ibu_Arifa said...

TO 10: Terima kasih aten :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...