nak join? klik banner ni yer

Sunday, April 11, 2010

@ Baby's Special Pose Contest

Nama Anak: Arifa Dalila
Tarikh Lahir: 23 Sept 2008
Nama Ibu: Fatimah

Pose Dalila ni bagi saya adalah menarik kerana...melihat pada reaksi mukanya yg selamber jer berdiri atas rumput (pada hal ketika itu, dia tak boleh lagi berjalan/dalam proses bertatih lagi) dan gaya tangannya seakan2 sedang berpidato.tepuktangan

Nak join jugak? KLIK SINI atau banner di bawah ni ye
Tarikh tutup: 25 April 2010

Photobucket

9 comments:

Ummi Salsabila said...

dalila mmg pandai pose.cute lak tu.good luck dear..

Sitisifir10 said...

comel anak dara diaaaa.... :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

sweet pose dalila..
gud luck dear .. =D

Ain said...

dalila memamng chomelll....

gerammm tengok aihhh...

gud luck ya....

nadnye said...

ini budak mmg pandai posing... comel plak.. good luck

kakyong said...

dalila ni memang fotogedik.. heheh.. fotogenik lah.. dah la comel...

nak terjah jugak lah contest ni... huhuuu.. apakah sudah kemaruk bercontest pulak ni... ;)

Ibu Ayra said...

gudluck dalila dearie...

10 said...

aha.... gaya berpidato/bersyarah la.... good luck....

aqilahheaven said...

good luck yer.. comel nyerrr die tuh.. muahs..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...