nak join? klik banner ni yer

Thursday, July 1, 2010

@ Alangkah seronoknyer berada di rumah

Assalamulaikum..

Dah lama saya tak tengok blog sendiri apatah lagi blog kawan2. Rasanyer hampir seminggu jugak ni tak mengadap pc, dah banyak saya terlepas cerita best korang. Tak pe nanti malam pelan2 saya cover balik blogwalking umah kekawan okey..

Tengah hari ni baru sampai umah...so tak boleh nk update panjang2 lagi..nk kena tunggu Dalila tidur dulu..
Okey lah..nnt saya cerita kemana saya menghilang selama seminggu tu yer...

rindu korang semua!!

bye



photobucket

13 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

selamat kembali berblogging...sunyi blog tanpa cerita best dari arifa

Syida said...

welcome back!

Izan Ishak said...

hi min...miss u too n dalila!

Ummi Shira (AshAnas) said...

gi mana tu agaknya?

Zaidah said...

miss u too....huhuhuhh

YatieJay said...

Ni mesti pergi berholiday....kan?

Suhana Shahril said...

hoho..p jejlnn yer..patutlah sepi jer

Unknown said...

home sweet home...

mak encik | SZ said...

takpe lepak2 dl...hehee..selamat mengulangkaji blog kawan2 :)

Ummi Eisya&Amani said...

dalila sakit lagi ke..cepat la update..

Ya ALiya said...

kemana menghilang...

rynas said...

patutlah selalu jenguk rumah, tapi tak der orang huhuhu..

10 said...

dalila dh sembuh ya... org x sempat nak ke sana... waliq hawa bz lak... kalo org drive sorg mmg susah nak geraknya sbb budak tecik tu x reti dok diam2 dlm keta...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...