nak join? klik banner ni yer

Tuesday, August 4, 2009

@ Thanks To Aten

Bulan Julai-23 hb lepas Ibu ada terima hadiah/ole-ole dari aten. Aten sekeluarga pergi bercuti di Cameron Highland...tak sangka pula dia belikan Ibu buah tangan dari CH ni..

Hairan jugak mulanya tuh bila dengar org ketuk pintu tgh2 hari.. tengok2 encik pos laju rupanya.. ada 2 barang untuk Ibu. Dah sain apa yg patut..tgk bungkusan dari Aten.. dok teka dalam hati..mungkin kuih samperit...sebab hari tu ada oder kuih tu kat blog dia..tp kenapa dia nak hantar awal...bulan puasa pun belum lagi..teka lagi..mungkin 'sample' kuih kot..

Terujanyer!! apa yer...???

Cepat-cepat Ibu buka..


satu untuk Ibu, satu untuk Dalila

..rupanya ole-ole dari CH...baik sungguh hati mu Aten.. ingat juga kat kami di penang ni. Moga Allah murahkan rezeki Aten sekeluarga yer...aminnn!!

oleh itu,

IBU INGIN BERTERIMA KASIH buat ATEN

kerana sudi memberi dan mengirimkan buah tangan ni. First time dapat ole-ole dari kawan blog nih..sungguh seronok rasanyer :)..

Ibu punya ole-ole~ cantik!!... Ibuu suka :)



hadiah untuk Dalila..?

dah dekat 2 hari-2 malam Ibu cuba upload video Dalila bermain dengan bola yg berbentuk strawberi tu..tapi tak boleh2 jugak.. nnt2 Ibu try upload lagi yer..maaf yer aten...tak tau kenapa lah xleh nak upload nih..

anyway...terimakasih yer Aten... :)

8 comments:

♥Azie♥ said...

syoknya dapat adiyah jam tue..ibu arifa azie nak tanya mcmana buat link entry untuk Aten tue azie buat xbleh2..mmmm leh tolong tunjuk ajarkan..tq cikgu

Mrs. Adz said...

bestnye dapat hadiah..cantik jam tu..pe hadiah untuk dalila..

Fara_Adura said...

Salam ibuarifa..:D

Syok kan dapat ole2..i laikk it too..hehe

Fara dulu penah jadik gstt gak kat smk cyberjaya.. haihh..dekat2 5 bulan jugak.. ajo BM.. macam2 peel dak2 neh kan..da ngajar baru tau banyak keje sebenarnye cekgu neh.. bukan takat ngajar aje..hu3

Apply kpli x.Fara ade gak apply..xdapat2..hu3. Harap akhirnye dapat gak kpli tuh..hu3

Gieyana said...

dpt gift yer..tahniah2 yer..:D

ibu_umairah said...

sorang satu dapat hadiah....ibu n anak dapat!!!!best nya.........

kakyong said...

kakyong pun dpt ole2 dr aten.. tp tak leh secantik ibu arifa...
tp dah dpt hadiah tu pun dah cukup ebrbesar hati... tanda ingatan seorang kenalan blog.. :D

Mama-Danish & Sarah said...

cantiknya adiah jam tu....bertuah badan...

10 said...

addduuuiiihhhh... sungguh teruja yer... fasal samperit tu mmg nk bg sample dulu... bg rasa mana tau kot2 x menepati citarasa kn? tukang wat samperit tu x wat lagi la... x bleh nk antar la... nanti bila senang org p penang... bagi rasa terus la... camner? bila free?

kasihmu diterima... oooppppssss... sama2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...