nak join? klik banner ni yer

Friday, August 28, 2009

@ Necklace Boutique Giveaway 1

Ada satu lagi giveaway yg Ibu rasa sangat best untuk disertai...hihihi. Kalau menang voge lah Ibu di pagi raya nanti..jangan jeles!!

Necklaceboutique.blogspot.com iaitu Cik Ann telah menganjurkan satu GIVEAWAY yg menawarkan hadiah yg berupa RANTAI BATU DAN MANIK yg cantik..sesuai di pakai menjelang hari raya nanti tau.
Cara nak menang mudah saja...hanya perlu meneka bilangan rantai yg ada dalam gambar diatas tu...jadi Ibu pun nak meneka..dan angka yg menjadi pilihan Ibu adalah...

33 utas rantai

haa..apa pendapat kawan2 semua...rasa2 betul tak? Kalo ada jawapan lain silalah bgtau ye...kalau nak join contest ni pun masih sempat lagi...sampai 4 Sept 2009 nih.




9 comments:

rieda96 said...

cantik2 gak.. good luck..!!

AiNeRzA said...

bukan 35 ker? Hihihih...good luck!!!

kakngah said...

juling mata aku nk kire..
camne no joint nih???
huhuhu!!

ibu_umairah said...

semoga berjaya......mesti class kan nanti ibu_arifa pakai rantai

miemiey said...

cam ane ibu kira ni..saya kira dah berputar bijik mata ni..semoga jawpan tu betul dan boley laa pakai dipg raya nnti...kl dpt lebeh kasi satu..hehehe

Kakak said...

uwo..memang vouge kalau pakai pagi raya nanti...
Semoga berjaya.

10 said...

wahhhh... banyaknye nk kira... apa2 pn semoga berjaya ek...

lili11 said...

Gud luck! Rasa macam nak join jugak sebab ada jawapan lain. Hih!!

Mrs. Adz said...

banyaknye nak kira ni..kena perhatikan bebetul ni..macam nak joint je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...