nak join? klik banner ni yer

Friday, January 28, 2011

@ Jalan-jalan di Pantai Queensbay

Ni masa 2 minggu lepas.. Abah bawa gi Pantai Queensbay..ni 3rd time Dalila datang sini. Datang tak pernah mandi pun..just jalan-jalan..lari-lari sambil pijak pasir pantai saja. Nak kasi Dalila biasa dengan pantai.

Cik Dalila ni sebenarnya mulanya tak suka pijak pasir pantai, kotor agaknya..suruh kami cepat2 lap kaki dia dengan tisu. Hihihi.. Nak suruh dia sendiri pijak air pantai tu dia kata pedih..last2 Abah dukung/paksa jugak kasi air pantai tu kena kaki dia. Mula2 menangis pastu sampai 2-3 hari sibuk cerita yang dia dah pijak air laut.

no camera please!!

excitet dapat conteng2 pasir

tulis apa tu sayangg??

jalan-jalan tengok ombak

Dah okey dan dah mula suka dengan pantai..esoknya pun dia ajak datang pantai lagi. Hihihi.. nanti Ibu ajar mandi pantai pulak yer sayang..



photobucket

26 comments:

Huda said...

comelnye dalila :) gambar pun cantik sangat..

Ummi Eisya said...

lawa smua pic tu..suka..dalila pun makin comel..rambut dah panjang..rambut eisya gak yg pendek..waaaaaaa

Ema said...

cantekkk

Farra Dhelina said...

ctk lah pic awan tu kak..

makin besar dh dalila ye..comel

Gieyana said...

last pic tue cantik..suka tgk..jrg gak lepak kat sini..:)

misyamissyou said...

ala comeynye dalila...

Wansteddy Tales said...

cik comey ni kalau dpt kat auntie wan, tubit2 pipi gebu tu :) makin cantik anak dara ni :D

Ummi Salsabila said...

Cantiknya rambut dalila..aufa makin curly mcm
Maggi rambut dia..

Pndai Kak min edit pic..

rynas said...

cantik gambo..modelnya pun cantik juga..

[ibuLUNAZAHRA] said...

anak comel..sangat comel, bole peluk & cium kamu tak?

#gambar sangat lawa..pakai kamera ape ni..nak jugak satu..

YatieJay said...

Eh, kat queensbay tu ada pantai ke? Teruk betullah akak ni, nampak sangat 'jahil penang'. Balik nanti nak pergi sanalah. Boleh mandi manda ke?

al_hakim said...

sy tak berpeluang lagi p pantai ni..wuu..jarang ke penang..

mr kay said...

cantiknye gambar.huhu

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

cantiknya gambo tu...
Dear better remove iklan heartbeat tu k...more info feel free visit my new entry
http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/pengiklanan-heartbeat-terpaksa.html

ummiarissa said...

suka tengok posing dia yang comel tu...

mariaariffbaby.com said...

yeah..cantikla gambar2 ni!

misz FaTiN said...

comel la adik dalila ni.. geram je tgk die.. ^_^

neway,, pantai ni cantik la.. :)

ibu_Arifa said...

TO Huda Terima kasih Huda :)

To Ummi EisyaTerima kasih..rambut tu aku lama nak potong tp hubby dan MIL suruh simpan. Rambut pendek mcm eisya cantik per..kemas jer.

To Ema terima kasih ema :)

nadhya ashee'kin said...

lawa nye :)

ibu_Arifa said...

TO Farra Dhelinaterima kasih Farra..cuaca elok aritu..

TO Gieyanaterima kasih...saya pun jarang dtg situ..tu pun baru kali ke-3.tak femes sgt kwsan tu kan.

TO misyamissyou Terima kasih sis..

ibu_Arifa said...

TO Wansteddy Taleshihihi..terima kasih kak wan..cubit2 manja tau..hihihi

TO Rynasterima kasih kak rynas..model tu ikut2 mood jgk tu.

ibu_Arifa said...

TO Ummi SalsabilaTerima kasih US. Rambut Dalila lurus, kalo ikut abahnya agak curly jgk sikit2.

TO [ibuLUNAZAHRA] terima kasih..boleh..boleh..kirim peluk cium kat Luna jgk ya.. kamera canon tu jer.. kebetulan cuaca ok yg cantik tu.

ibu_Arifa said...

TO YtieJay ada pantai tp xde lah betul2 depanQueensbay Mall tu.. pantai tersorok sikit..tak glamor pun kawasan tu..kat area jeti ke pulau jerjak tu..pantai dia pun kecik jer kak..ada jgk org mandi mada..tp Freinggi lagi cantik la kak.

TO al_hakim hihihi.. jemputlah ke penang.. jgn segan2 jer.

ibu_Arifa said...

TO mr kayterima kasih Mr Kay..singgah lagi yer nnt :)

TO Anje terima kasih anjer.. dah romove dah banner heartbeat tu...thanks for the info sis :)

TO ummiarissaterima kasih ummiarissa..kis salam peluk cium kat Arissa yer nnt..muahh :)

ibu_Arifa said...

TO mariaariffbaby.comterima kasih maria :)

TO misz FaTiN terima kasih Fatin..jemput2 lah ke penang nnt :)

Intan said...

Salam Min :)

Lama k.intan tak mai sini. Min sihat? Amboi makin comel sokmo dalila skrg nie...dah besar dah dia!

Blog Min pon makin sweet skrg nie ye :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...