nak join? klik banner ni yer

Monday, January 24, 2011

@ Faya..Nama Faya

Nama saya Faya..(tengah real action ni)


"Ni Faya punya".."cari Faya..Ibu" (bila tengah main sorok2 dlam rumah)

Bukan dia tak boleh sebut pun nama penuh dia tu..Arifa Dalila.. memang dah boleh sebut -penuh pun. Tapi kalo nak cepat, contohnya kalo dia nak bercerita ker.. tengah main2 ker.. dia mesti sebut diri dia sebagai Faya...Faya itu..Faya ini.

Sekarang ni dah cekap sebut nama Abah dia dah.. Kalau tanya Abah nama apa? Muhamad Fadli..dia sebut sepatah sepatah perkataan tu. Nama Ibu pulak.. mula2 dia sebut 3 patah.."Fa..thi..mah"... sekarang dah boleh laju dah sebut "Fatimah" tu. Good girl lah anak ibu nih...



photobucket

17 comments:

Nadiah Sidek said...

hehe..mcm mana arifa dalilah boleh jadi faya pulak?

zura@iwan said...

gud girl....

nk ckp cepat jg sigkatan la ek...Faya..hehe

Sidratul Muntaha said...

well done
good girl...

alyyani said...

faya sangat comel!

waniewadec said...

faya..faya..lelama boleh kekal nama ni sampai besar

ummiarissa said...

mujur dia tak pelatkan..seperti anak saya dah nak masuk 4 tahun masih pelat lagi..

Ummi Eisya said...

wow..bagus..eisya still tak leh sebut nama dia lagi..dgr chacha je kat belakang..nama adik dia leh sebut penuh..

faya tu saya je..amik la video dia min..nak dgr lorat utara dia tu..hihiii

mamaAliff @ salmi said...

faya la pulok dak comey nih...heheeh

mariaariffbaby.com said...

bijaknya..
:)

SyidaGorjes said...

anty pun kalau nak cepat,panggil nama anty sendiri jadi "sa" je.amik pangkal and hujung.

Farra Dhelina said...

semamin besar, semakin rancak lah n k bercakap kan..time2 mcm ni lah seronok

kakyong said...

oowhh Faya,,, faya yg cute...

ibu_Arifa said...

To Nadiah Sidek Hihihi..mungkin dia ambik yang hujung2 kot..arifa(Fa) Dalila(Ya)..bunyi 'la' dah jadi 'ya' pulak.

To Zura@iwanTu lah.. nak cakap cepat jadi "Faya" dah nama dia tu. hihihi

To Sidratul Muntahaterima kasih Aunty Dya :)

ibu_Arifa said...

To alyyani terima kasih Aunty :) kim salam kat Adel yer nnt.

To waniewadechihi..kalo leh tak nak yer sampai besar..nanti femes pulak ..nama pelik dr org lain..hihi

To UmmiArissahihi..tu lah..mujur dia tak pelat.. kalo tidak lagi kelakar rasanya.

ibu_Arifa said...

To Ummi Eisya hihi..ko nak dengar lorat utara Dalila yer.. hihihi..nanti aku ambik video yer.. selalu dia nampak kemera dia nak pegang..so xsempat nak on video.

To mamaAliff @ salmi hihi.. arifa dalila jadi faya pulak kan..hihi.. macam2.

To mariaariffbaby terima kasih Aunty Maria :)

ibu_Arifa said...

To SyidaGorjes ooo..yer ker..jadi jadi "sa" sajer yer..

To Farra Dhelina betul tu Farra.. dia tanya kena lah rajin melayan..kadang2 suka dengar dia citer..dan suka dengar dia ckp kat fon dgn Abah dia..mcm2 dia report!

To Kakyong Terima kasih Aunty :)

BilaGadisBercerita said...

comelnye. anak ibu ke? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...