nak join? klik banner ni yer

Friday, November 12, 2010

@ Dalila Bertudung Pink

Rasa lama sangat tak buat entry tentang Dalila, mungkin sebab tak de gambar dan cerita terkini nak di tulis.  Hujan sajer..susah nak ajak ambik gambar. Kalo kami jadi ke KL hari tu (jika tak kemalanganl ah)  mesti ada gambar terbaru Dalila tengah mandi manda. Tak pelah..lain kali kita ke KL yer sayang.

So sebagai peganti, saya letak aksi gambar hari raya Dalila baru2 ini. Banyaknye gambar2 ni saya guna untuk bercontest di blog contest saya yang lagi satu. Alhamdulillah... ada juga 1-2 gambar2 ini terpilih sebagai salah seorang pemenang...rezeki Dalila kali ini.

Dalila sesuai pakai tudung pink ibu ni kan.

gaya lentok2 sambil peluk m.i.c.k.e.y

assalamualikum...ada orang tak kat rumah?

sape lagi comel senyum? Dalila ke m.i.c.k.e.y ni?


p/s: TERIMA KASIH PADA KAWAN-KAWAN SEMUA YANG PRIHATIN DAN RISAUKAN KESIHATAN KAMI SELEPAS KEMALANGAN TEMPOH HARI.. SEMOGA ANDA DAN KELUARGA ANDA JUGA SENTIASA SIHAT DAN DIJAUHKAN DARI SEGALA PERKARA2 YANG BURUK.. AMIN :)

photobucket

20 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

so sweet...dalila pakai tudung min ke tu?tapi kena je ngan muka dia kan

CT said...

alalallala..ank sapa yg cumil ni...hehehe

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
comell sgt2 dalila pakai tudung ;)

kakyong said...

dalila comel bertudung pink.. sesuai sgt...
tu pasal la ade ONG... ;)
dah tukor langsir blog ni...

rynas said...

comei sangat anak sapalah nie???hehhehe

Elin said...

comeynyer dalila pki tudung ni...wina waidaa' pun da nk pki tdg.. :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

alahai tomeynya anak dara ni bertudung pink...sweet dsangat dgn senyumannya yang manis

SyidaGorjes said...

comey je budak tecik ni.

mama rifQy said...

arifa nih mmg cute!!

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Ya Allah!! Syomel nye anak dara sowang ni.. Sesuai sgt jadi menantu ni.. Hikhikhikhik

chekna said...

alalala... tomeinya dia.. geram tengok.. rasa cam nak gigit2 je... hehehehe..

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

alolo chumelnye die... nak saen... ;)

Ms Nury said...

comeinye....!

tengok blog ibu2 yang ada gambar anak masing2... Teringin nak si kecik lagi! hehehe

~Ifa~ said...

mesti la senyuman dalila....

10 said...

cute girl... dalila pakai apa pun nampak comel... ikut ibu dia la yg cute tu...

Zaidah said...

mestilah dalila lagi comel....mickey pun cun jugak...

zura@iwan said...

sgt comey dia pakai pinky tudung....hehe...

Cik Andam Hazlina said...

comei laaaaaaaaaaaaa!!!!.. comei sgt!!!!!!

misSbLurRy said...

sweet sgt...suke tgk bibir bdk2...sexy

Notami said...

waa..comelnye dalila! nak cubit pipi dalila sket la.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...