nak join? klik banner ni yer

Monday, August 9, 2010

@ Suara Pun Dah Macam Itik dah

Salam semua,

Harini puan rumah masih lagi tak berapa sihat. Demam selsema sejak hari Jumaat malam lagi. Dok bersin + sakit kepala + sakit tekak saja dari aritu. Dah pergi ambik ubat dengan doktor semalam, dia bagi ubat selsema (biji) warna kuning tu..yang sekali makan terus mengantuk tu...huhuhu..heaven jap rase.. leh tido dengan nyenyak malam tadi. hihihi..


Bangun pagi tadi mukus (chewahh!!..guna istilah mukus tu..kang guna perkataan "lagi satu tu", ada pulak yg tak lalu makan nanti :P) dah kurang banyak dah..cuma suara jer dah macam itik donald duck dah.  

Alhamdulillah, ujian dari Allah.

 



photobucket

17 comments:

♥Azie♥ said...

salam kak min..moga cepat sembuh yer.azie pun dah mula sakit tekak..

♥Azie♥ said...

moga cepat sembuh yer

Zaidah said...

semoga cepat sembuh.....banyakkan rehat n minum air masak

ibu_BatRiSya @wardah said...

patutler senyap je ibu_arifa ni...semoga cepat sembuh!

intanmaria said...

Dear mommy..

get well soon dear..
jangan lupa makan ubat yer
____________________________
http://mariaariffbaby.com

miera said...

ala..kcian nya kak min..harap 2cepat la sembuh yer..jgn lupa makan ubat.. =)

Ain said...

ciannya....

banyakkan rehat dan minum air kosong min...

moga cepat sembuh ya...

gee ryder said...

saya pn anti selsema ni..nak2 yg meleleh non stop tu hehe

10 said...

la... x sihat lak ke? byk2an berehat ya....

sz | m.s.s said...

semoga cepat sembuh ye min! nak plak dekat ramadhan ni.. :)

YatieJay said...

Memg musim demam skrg ni. Semoga cpt sembuh....dan harap2 tak jangkit kat Dalila.

SyidaGorjes said...

tak bole imagine camne min cakap dengan suara mcm itik.mesti kelakar...hahahaa

Nur Faziha said...

Petua mak kita bagi kalau kena batuk atau selsema.. setiap malam sapu vicks sampai kat seluruh tapak kaki sampai tulang keting, then pakai stokin.. buat berulang, insyaAllah cepat baik.. give it a try..! :D

Nadiah Sidek said...

moga cepat sembuh..

Ummi Eisya said...

demam ke..moga cepat sembuh ye..jgn dalila jangkit lak nanti..

Nia said...

eh, masih sakit lagi ke dear? harap2 cepat sembuh dan dpt sambut puasa dengan keadaan sihat.

selamat berpuasa ya!

Farra Dhelina said...

get well soon kak min..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...