nak join? klik banner ni yer

Wednesday, March 31, 2010

@ Hero kami masih Demam lagi

Hari ni hero dalam rumah kami (Abah) tak berapa sihat lagi...demam+sakit kepala sejak hari Sabtu aritu. Pas makan panadol, sihat dah, pastu esoknyer demam+ sakit kepala balik. Berulang2 sampai ke hari ni. Kesiannyer..sedih

Malam tadi pun, Abah kuarantin kan diri dalam bilik saja..risau Dalila terjangkit demam sama pulak. So, sampai ke malam, Dalila main dgn Ibu saja kat depan tv.. sampai jam 12tgh malam hokey.. so malam tadi terus Ibu pun hanyut sama bila nak tidurkan Dalila.. ngantuksampai Ibu terlupa nak pakai stokin tidur Ibu.. dan xsempat nak buat entry baru

Yang pelik tentang Abah ni....dalam sakit2 tu pun nak gi kerja lagi..banyak kerja katanyer..Ibu cakap dia tak mau dengar bisingNak suruh gi jumpa doktor pun, lagi lah susah.tidakboleh Sabar sajalah..



Gambar seling untuk entry ni..
tunjuk apa tu sayang...



Photobucket

15 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah leh dapat award staff terbaik ni...moga cepat sembuh k

Siti said...

skang kan musim orang sakit, demam batuk n lebih teruk lagi denggi. risau betul siti. moga abah cepat sembuh. Amin

♥Azie♥ said...

terkezut azie..ingat hero mana tadi..moga hero akak & dalila cempat sembuh amin

YatieJay said...

Suami akak pun sama. Lagi sakit lagi kena pergi kerja katanya. Kat tempat kerja, boleh berpeluh dan cepat baik (kerja dia bnyk mmerlukan pergerakan fizikal, electrician la katakan)....suruh pergi doktor pun susah sbb katanya cuma dapat panadol aje.

Yg hairannya...memg betul dia cepat sihat wlpn tak gi jumpa doktor!

Semoga abah Dalila cepat sembuh!

gee ryder said...

aik dalila dh rambut pendek la hehe..

rajin nye abah dalila keje jugak dmm2 pun

Ain said...

moga abah dalila cepat sembuh....

cuaca tak menentu skrg nie...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

moga hero cepat sihat

[-suziey-] said...

smga abah dalila cepat sembuh yek..skang musim panas ujan..kita pn demam gk

Ummi Eisya said...

moga abah dalila cepat sembuh ye..

10 said...

mybe penat keja kot sampe sakit? sama la waliq hawa... bz keja kesihatan sndiri x terjaga... huhuhu... apa2 pun semoga hero kak min dan dalila yg cute tu cepat sembuh ya...

ibu_Arifa said...

TO MAMA AQISH: kalo ada award to mmg patut dapat ..kalo company xbg mmg nak kena sekeh lah..

TO SITI: Tulah..tgh musim kan.. risau jer kena kat budak2 kecik..kesian..

ibu_Arifa said...

TO AZIE: Hahaha..terkezut yer.. :P terima kasih..

TO YATIEJAY: ooo..gitu yer kak Yati..hero kami rasenyer keja depan lappy jer..acon office kuat..lagi susah lah nk berpeluh..dah mmg tabiat dia..xsuka jumpa doktor..ckp/bising buat habis suara je..

ibu_Arifa said...

TO GEE: hehehe..rambut baru potong.. katanyer tgh byk kerja skrg..so kena p jgk lah sakit2 pun.

TO AIN: Terima kasih kak Ain.. tu lah..panas dan hujan kan skrg nih.

ibu_Arifa said...

TO CRAZYBEAUTIFUL88: Terima kasih :)

TO SUZIEY: terima kasih..jgn lah demam suziey..nanti xmeriah alam blog kami ni.

ibu_Arifa said...

TO UMMI EISYA: Terima kasih Fara.

TO 10: Hihihi..terima kasih aten..mungkin semua lelaki sama kot...suka g kerja jer :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...