nak join? klik banner ni yer

Monday, March 29, 2010

@ Main Kanopi Stroller

Video ni ketika kami keluar makan kat QueensBay Mall, rasanyer ni Abah yg ajar Dalila main mcm ni sementara tunggu makanan sampai. Time tu Ibu gi cuci tangan jap.

Sudahnyer si Abah dah ala2 masyam mukatension bila Dalila jadi suka main dgn kanopi stroller tu. Kejap2..tarik-tutup kanopi tu..Risau rosak pulak kanopi lama-lama buat gitu. Tapi Ibu suka jer tepuktangan Dalila macam tu, tak de meragam2 bagai... terus Ibu videokan aksi2 Dalila sbg kenangan. Hihihi..pandai anak Ibu ni..cium



video



Photobucket

8 comments:

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

dalila main cak2 tu...tomei je dia main benda alah tu...kilk2 iklan nuff untuk dalila yang tomei

Siti said...

Alahai..cute jer budak dalila nih..

zaza@mamaHanin said...

alahai.. comeinyer dalila...
eish.. kalu hanin bertuah laa dia nk duk dlm stroller cengginih.. kami sendiri dah xguna stroller almost 6months++.. hanin xmo.. tapi tgk dalila duk dlm stroller mcm senang jer kan. senang nk shopping or jejalan.. yer lah, nk mendukung tu paham2 jer lah kan..dah sama berat ngan beras 10kg.. hehehe..

10 said...

kak min... hawa gelak mengekek tgk dalila wat camtu...

E.L.I.Z.A said...

ala xleh bukak la vdo ni...rugi nyerrrrrrrrrrrr

zue @ annaleeya said...

wuwuwu..... tulah, sape sruh abah ajar dalila main gitu... pastu tak larat nak layan kan... hehehe... pape pun dalila tomei jerk...

SyidaMislan said...

cute sgt dalila nih!

Nadiah Sidek said...

hihi..comel je dalila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...