nak join? klik banner ni yer

Thursday, March 11, 2010

@ Wall Sticker Utk UmmuHabib

Nak tunjuk gambar wall sticker yg telah Ibu beli untuk kenalan blogger Ibu..iaitu UmmuHabib. UmmuHabib a.k.a Sarah dah pesan wall sticker ni dari Ibu sejak bulan Feb lagi.. maaf yer Sarah..terlambat nk pos..pakcik yg jual sticker tu, dtg 2 kali jer sebulan kat pasar malam ni..dah tu, bulan Feb tu kami cuti CNY balik kg kedah pulak.

Ni lah antara sticker2 yg Kak Min beli utuk Sarah: 4 keping RM10.



















Harap UmmuHabib suka lah yer..Kak Min tak reti pilih sangat..lagi pun org sangat2 ramai kat gerai ni.


p/s: Kak Min sekeluarga simpati atas kejadian yg menimpa keluaga Sarah baru2 ni. Banyak2 lah bersabar yer..



Photobucket

5 comments:

Ummi Eisya said...

cantik semua tu..mana nak beli ekh..aku cari tak jumpa pun..kat pasar malam ke

Mama_Aqish said...

wah tantek la wall ni...alangkah bahagianyer kalo ditepek kat wall rumah kiter kan

miera said...

cantik nyer sticker tu..miera nak minta tolong kak min belikan boleh tak?nak yg bunga2 macam pic mula tu..klu ada nnti kak min bgtau yer..

Adlina Husaini said...

kat putrajaya ni sekeping RM10 n tak cantik huhu

10 said...

wah... mmg cantek2 la wall sticker tu... tentu kenalan kak min suka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...