nak join? klik banner ni yer

Wednesday, March 17, 2010

@ Contest:: You & Me - Love Forever

Dah 2-3 malam Ibu mencari gambar yg sesuai untuk masuk contest yg dianjurkan oleh Siti ni. Sebabnyer..tak de gambar terkini dan kami dah lama tak keluar ambik2 gambar dengan Abah, kadang2 keluar xbawak kamera pulak..lagi pun musim panas gini, xde mood nak ambik gambar.


Dan gambar yg Ibu pilih untuk contest ni adalah


Bagi Ibu, gambar ini amat2 penuh dengan kasih sayang, iaitu kasih sayang antara Dalila (anak) dan Ibu. Ibu sedang memperkenalkan kepada Dalila berkenaan dengan alam ciptaan Allah, tumbuh tumbuhan dan kumbang2 yg ada di luar rumah. Kelihatan Dalila begitu leka mendengar cerita dari mulut Ibu ketika itu sambil cuba menyentuh tumbuhan2 tersebut.
Begitulah kasih sayang seorang Ibu, bukan sekadar mengandungkan, melahirkan dan membesarkan anak saja ...bahkan termasuk juga tanggungjawab mendidik dan mencorak anak agar menjadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat..insyaalllah :)




Bagi sesiapa yg mahu menyertai contest ini juga..sila klik di SINI atau banner di atas.
Tarikh tutup: 23 Mac 2010.


p/s: sedih sangat dgn kes2 penderaan bayi/kanak2 sehingga menyebabkan kematian yg terjadi kebelakangan ini :( Semakin kurangkah kasih sayang didalam hati manusia sekarang? atau lebih ramai manusia yg stress mengejar arus kemodenan!!


Photobucket

8 comments:

Ummi Eisya said...

suka pic tu..moga menang ye..

p/s-tahniah untuk contest mama aqish tu..

AshAnas said...

so sweet,shira suka moment gmbr nih! gud luck!

Ain said...

akak pun suka pict. tu min...

gud luck min...

Ibu Ayra said...

gudluck min... ibu asyik bercerita, dalila plak asyik menikmati nikmat kurnian Allah...

10 said...

gambar cantek... penuh dgn kasih sayang... mudah2an kakmin menang la contest ni...

ibu_arifa said...

TO UMMI EISYA: terima kasih Ummi Eisya..terima kasih :)

TO ASHANAS: terima kasih..suka ye :) kak min pun suka jgk.

TO AIN: Terima kasih Kak Ain, saya pun suka tgk aksi dalila yg gitu..hihihi

ibu_arifa said...

TO IBU AYRA: Terima kasih ka ros.. saya mmg kuat becerita kat dalila..kadang2 rekaan semata2 pun ada..hihihi

TO ATEN: Terima kasih..kalo ada rezeki lah kan..lagi pun nak support contest kwn2 blog.

Siti said...

Terima kasih sudi join contest ni yer. Siti ambik yer gambar. Good Luck & keep in touch k!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...