nak join? klik banner ni yer

Thursday, September 17, 2009

@ Alhamdulillah...menang tempat ke-3


ALHAMDULILLAH.. Ibu menang contest yg dianjurkan oleh MYDEARSHOPPE E-SHOP yg telah berlangsung baru2 ni. Rasa suka sgt.. walaupun dapat tempat ke-3 ajer...hehehe... Cam na lah kalo yg menang tempat pertama tu yer..(Mummy sofea lah tuh) dapat CD Lunatots dambaan kalbu tu. Oleh itu..Ibu nak ucapkan jutaan..

TERIMA KASIH
kepada
MYDEARSHOPPE e-SHOP

kerana memilih Ibu sebagai antara pemenang contest kali ini..

suka sangat dapat sama2 memeriahkan contest anjuran Kak Mardiana ni..


Hadiah yg bakal Ibu dapat adalah:

3RD PRIZE

Hotel Voucher (HILTON PJ) Guestroom bernilai RM200.00 nett
Lunatots Brochure
Lunatots Sampul Duit Raya

Nampak gayanyer ni..ada alasan lah nk ajak Abah turun jejalan di KL nnt...leh jugak jumpa geng2 bloggers area 'tengah' tu nnt...ader sesiapa free??



TAHNIAH juga kepada pemenang2 dan peserta2 contest kali ni.. semua sukakan...akan dapat hadiah semuanyer...yey!!


p/s: tagline tak "jadi"..tak kena konsep..malunyer...cam ner leh tak perasan hoh!

p/s: Abah dah cuti esok...leh kuar shopping...yey..yey :)





12 comments:

neverletmego said...

tahniah kak..:),,comel si kecik manis tu..

selmata hari raya maafzahir batin

MeL said...

wah! tahniah rezeki dalila tu ;) btw, selamat hari raya, maaf zahir & batin ;)

Rozy said...

tahniah!!! tahniah!!!

nadnye said...

tahniah yea dalila

Nadiah Sidek said...

congrats dpt 3rd prize!

YatieJay said...

Menang lagi ye? Congrats!

Mrs. Adz said...

wei,bestnye ko menang tu..dapat vaucer hotel lagi tu..leh la bercuti sekali..tahniah ye..memang cute dalila pakai cenggitu..

(aku rasa baju tu skali ngan dresskan..aku ade belikan untuk eisya gak..warna biru..betul tak??)€

Mardiana Alias said...

Salam Min,

nnt Min boleh bg nama penuh, alamat tempat nak dihantar hadiah, no fon dan emailkan ke mydearshoppe@yahoo.com ye. Ade berita yang nak dikhabarkan.Berita gembira...?
Tahniah ye IbuArifa.

Intan said...

Tahniah ye dalila sayang! Kan kan min, intan dah ckp "ada can nak monang" :)

Coz she is so so cute...muah muah tuk si cutie pie itew!

10 said...

yaaahhhhoooo... menang lagi... tahniah...

wah dapat la bercuti ke kl nanti... nk ikut bleh???? heheheheheeee...

cHeRyNa PiReS said...

tahniah kak...bestnye menang siap dpt voucher lagi:)

selamat hari raya...sha doakan hari raya akak akan menjadi hari raya yg gumbira ye!

nza said...

TAHNIAH !!!!! bestnya budk comel ni menang...umuah!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...