nak join? klik banner ni yer

Tuesday, May 5, 2009

Tepuk amai-amai

Tgh hari tadi (4 May 2009) Ibu teramat terkejut bila melihat Dalila boleh tepuk2 tangan dengan sendiri..selalunya dia hanya tengok saja Ibu bertepuk..atau kita perlu gerakkan tangannya seperti 'bertepuk-tepuk' sambil menyanyikan lagu kegemaran kita dulu--Tepuk Amai- Amai--

Tapi hari ini, sewaktu Dalila sedang duduk di atas riba Ibu Ibu sdg baca blog kawan2 Ibu terpersan dia BERTEPUK-TEPUK tangan dengan sendirinya..w/pun tak berbunyi.. tapi bestnya tu sampai tak terkata!!..sebab baru kali pertama dia boleh buat sendiri mcm tu.

Tak leh nak videokan sbb dia tak mau buat selalu malu2 kucing lg rasanya tu ..next time maybe..dapat la ni.

..pandainya sayang..nanti Abah balik, Ibu cerita kat Abah yer...Dalila dah pandai tepuk2 tangan pada 4 may 2009 di usia 7bulan 1 minggu 4 hari...kiss..kiss utk anak Ibu yang pandai ni!!


3 comments:

~~zuraiwan~~ said...

nnti upload la video Dalila tepuk amai2...sure cute..

Ummi Salsabila said...

wah.dalila pun da pndai tepuk tgn yer.clever girl!

ibu_arifa said...

TO ZURA: insyaalllah..tp dia nak tepuk kita tak leh nak jangka tu yg susah tu.

TO UMMI SALSABILA: Baru boleh jer ummi..Aufa lagi cepat boleh tepuk yer..kagum..kagum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...