nak join? klik banner ni yer

Saturday, December 19, 2009

@ Hadiah Dari Mama Sara

Alang2 dah upload kan gambar ke pc ni baik Ibu buat entry pasal hadiah dari MamaSara yg Ibu dapat tempoh hari. Sebenarnya hadiah ini sampai pada hari raya haji ke-2 hujung bulan lepas.



Pose bila dapat buku tu..dapat 4 buah buku tau..

tersenyum bila Ibu bacakan salah satu citer dari buku tu.

*
*
*
*


TERIMA KASIH MAMASARA

SAYA DAN DALILA SUKA DENGAN BUKU YG MAMASARA HADIAHKAN NI..

TERIMA KASIH YER.. :)





p/s: ini merupakan entry auto publish..kami dah balik kg kedah cuti ni...yey! tak dapat gi cuti mana2 ..dapat balik kg tengok mak ayah pun dah suka dah..

Photobucket

8 comments:

ecamajasara said...

sama2 kasih..

maya amir said...

bestnye die dpt books:)

Intan said...

Comel sgt lah dia ikat mcm tu...muah muah!

~Ibu Arissa~

Buku kita sama aaa dalila! cute je ka :D

~Arissa~

miemiey said...

pas ni dalila mesti cepat pandai baca buku..hehehe

Mama-Danish & Sarah said...

sukanya dalila dapat buku ya....

10 said...

syoknya dapat hadiah... buku lagi...

nanti2 bila ada masa p la bercuti ek...

mamaMUHAMMAD said...

waa..bestnya dapat hadiah..buku lagi tuh..semoga dalila cepat membaca ye..

ibu emy efy eqy said...

bestnya!

lepas ni pandailah dalila membaca...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...