nak join? klik banner ni yer

Tuesday, July 14, 2009

@ pernah tgk brand ni tak?

Hari Ahad lepas selamat sampai kembali dari Changloon/Jitra Kedah. Tapi lum sempat nak resize gambor yg di ambik lagi...so, kali ni ni Ibu citer pasal brand getah rambut Dalila nih dulu yer.

Masa beli tak perasan brand tu..tgk harga pun cam OK jer..ambik gi bayar jer lah.. Balik kat umah, tengok jenama TPU pulak (seakan-akan perkataan TIPU). Baru try guna 1 je getah nih..ok jugak..tak de lah sekali ikat terus putus.. (nasib baik tak kena TIPU.. hihihihi)


p/s: Sikit punya kreative kan.. brand getah rambut nih...kagum!..kagum!

11 comments:

Ema@Red said...

getah rambut? adessss....yasmeen x de rambut la...huhuhuhu

Rozy said...

Ibu Arifa,
T.P.U is nama material yg digunakan rasanyaa.. bukan nama brand..
PU is polyurethane
T stands for thermoplastic

ibu_umairah said...

semmmpoiiiii punyaaa nama.....TPU+unit....!!!!

dalila dah ikat rambut yeee

zue_annie said...

hehehhe..tu la mujur x kena tipu..hikhik...
x penah pasan lak..

Mrs. Adz said...

hahaha..aku ingatkan pun tipu tadi..tak pernah nengok la brand tu..tapi murah woo..80sen dapat byk tu..alala comel la dalila lepas ni ye..ade tocang lagi..

ibu_arifa said...

TO EMA: tak pe lah..dia tak de rambut pun comey jer..cam anak cina jer tgk.

TO ROZY: yer ker *wink* *wink* malu nyer.. ingatkan brand hihihi.. kimia sek dulu2 cukup2 makan jer... adesss..malu2 nih.

TO UMAIRAH: yer dia baru nak ikat rambut.. tp tak suka bila nak kena ikat rambut.

TO ZUE_ANNIE: hihihi...tahan lah kak zue ..getah ni..try lah..

TO MRS ADZ: hahaha...murah kan.. tahan pulak tuh ;) tak panjang mana pun rambut dia ni. cuma serabai kat bhg tgh kepala jer..tu yg ikat.

10 said...

oooo... camtu citernyer... colourful lagi... kalo dalila ikat rambut lg cute ni... wat tocang pokok nyiok... cute... cute... cuteeee....

nadnye said...

bila la gegurku rambut nak panjang.. tak boleh nak ikat.. murah tu 80sen jea..

UmmiKhayra said...

Hehehe mesti kiut kalai dalila pakai... comei je... colorful lak tu.. :)

c-idah said...

cedih tengok getah rambut dalila..

nisha xsuka ikat rambut..:(
jelesnya...!!uwaaa!

ibu_arifa said...

TO 10: tu lah dok wat pokok nyok gak ni. pesyen lain tak leh buat lg.

TO NADNYE: murah dan tahan lasak plak tu..tak rugi beli.

TO UMMIKHAYRA: terima kasih, dia asyik dok guna Ibu punya getah jer..so, cari lah satu utk dia jgk...leh Ibu tumpang sama.

TO C-IDAH: Sama lah..cam tak bagi jer tiap2 kali saya nak ikat rambut dia..mengamuk ala2 manja gitu...dah di ikat..mujur dia tak tarik buang pulak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...