nak join? klik banner ni yer

Saturday, April 4, 2009

Encik GiGi ~ dah on the way

Gambar ni Ibu snap masa lepas bagi Dalila makan puri pisang emas-lenyek. Nanti ada masa Ibu cerita pasal solid food Dalila pula okey. Tak sempat nak edit/resize gambar lagi..
Perkenalkan..Encik GiGi- 2 batang

Ini lah gigi pertama Dalila..ada 2 batang kat gusi bawah..yg kiri besar sikit dari yg kanan. Gambar ni jer yg jadi..yg lain semua gambar gerak2. Tak muncul sepenuhnya lagi tu hehehe.. ibu masih 'selamat'.

13 comments:

leadleedeea said...

dalila mesti suka geget2 kan? rasa gatal2 kat gusi coz nk tmbuh gg..hehe

Leen Die said...

salam..Rayyan dah naik dua gigi bawah..bb sitter bgth..ummi dia tak pasan..bape kali nengok takder.smlm lah bb sitter dia bgt Rayyan dah ada gg dua batang..waaa..terlepas date tp yg pastinya mayb msa Rayyan demam jumaat lepas kot..takperlahj asalkan rayyan naik gg..tak sempat nak snap Rayyan tak duk diam..ghuhuh

Hayatie said...

hahh, dah nampak pon. Azri pun tengah rengek2 mcm geli2..ekeke..kelakar pon ade!

suhaila-ab said...

mesti gusi dah gatal2..tomey nyer...

azie-zam said...

tahniah lepas nie leh makan biskut kerasssssssssss

CuTeMiUt78 said...

nnti time gatal gusinya.. mesti nak gigit2 je.. cam mirul smpi la ni masih ada gigi yg belum habis tumbuh

PuteriSatu said...

seronok kan bila tengok progres anak nih...rasa teruja ya amat...

emm...tuh dah bersedia tuk mamam la tuh kan...benda yang agak keras sikit...

kakngah said...

siap ler... jd mangsa gigitan..

Ummi Salsabila said...

da ade gigi da dalila...wa..da bole mamam betul2 nie.jgn gigit ibu sudah.hehe

naurah makwa said...

boleh mamam macam2 dah tu..huhu..

Putra Mama said...

comelnyer gigi..jage gigi elok2.. jgn smpi rongak..hehe

MiJa said...

gula-gula/coklat takmo yer dalila!

ibu_arifa said...

TO LEADLEEDEEA: memang suka gigit2..apa saja nak masuk mulut.

TO LEEN DIE: nanti snap yer..best tengok gigi diorg ni:)

TO HAYATIE: kesian pun ada jugak..

TO SUHAILA-AB: gatal gusi tak pe..jgn gatal lain :P

TO AZIE-ZAM: terima kasih.. nak biskut..nak biskut

TO CUTEMIUT78: tu la..pantang nampak remote astro..nak gigit jugak.

TO PUTERISATU: memang best tgk anak membesar depan mata..bab gigi baru naik ni..hari2 saya curi2 tengok gigi tu.

TO KAKNGAH: dah kena dah kakngah.. adeh..adeh..

TO UMMISALSABILA: dah kena gigit dah ibu ni, tak sengaja gamaknya..

TO NAURAH: memang nak mamam macam2..tp yg bukan benda makan..

TO PUTRAMAMA: terima kasih..insyaallah..tak rongak ni.

TO MIJA: okey aunty Mija.. kim salam ke zharif ek :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...