nak join? klik banner ni yer

Monday, October 25, 2010

@ Monday Blues? Meh tengok ni


video

Amboi... sampai macam tu sekali yer.. hihihi

Sekadar lawak pagi untuk menghilangkan "monday blues"

kerja rajin2 yer semua...


photobucket

9 comments:

Fieza79 said...

hurmm baru2 ni ada tgk video ni...kelakar tgk baby tu lahh...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

alahai tak leh nengok la video tu...

kakngah said...

aku sian pulak tgk budak tu tehoyong hayang nak tido...
lagi kesian bila dia jatuh terlentang..

Zaidah said...

hahaha....kerana mengantuk ditahan jugak nak tidur sambil duduk...last2 terlentang....

Mama Fiyan said...

mama fiyan..boring tul dtg opis pagi ni!

mariaariffbaby.com said...

hahhahahahahah

comelkan baby ni..
sian..ngantuk giler!

10 said...

la... ciannya... ngantuk sgt la tu... dah terlentang tu nangis lak...

SYaMiLa said...

ciannya...comel je tgk baby ni..syg..kalau dh ngantuk tu tido je la...ni mesti syg nk tinggal main...

kan tak pasal2 jatuh terlentang...he3...

zura@iwan said...

huhu...x dpt nk tgk video tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...