nak join? klik banner ni yer

Thursday, October 21, 2010

@ Beraya di rumah Zaza

Maaf yer..tetiba baru perasan ada entry tak di publish kan pulak aritu. Cerita ni masa raya ke-5 yang lalu. Kami ke rumah zaza..kenalan blog saya dan dia jaga banyak membantu saya sewaktu saya melakukan persiapan untuk kenduri tempoh hari. Thanks zaza!

Rumah zaza tak jauh pun dengan rumah kami kat area Bertam tu..rumah dia di tepi jalan dan sebelah sek saja. Sampai di umah zaza, terus terbau masakan yang sedap. Zaza ni memang pandai dan rajin masak. Kalau korang baca blog zaza..mesti korang ternampak entry resepi yang dia dah cuba. Bestkan..

Dalila dan Hanin pulak mula2 macam tak berapa leh "geng" lagi. Tapi lama2.. masa main kat luar rumah..haa. ambik ko.. sampai tak mau balik Dalila tu..sampai kena paksa dukung masuk kereta.

Jom tengok gambar yang sempat saya snap..

 Dalila suka bermain dengan Hanin

tgh main lari-lari masa ni...stop sbb kami risau terjatuh

zaza a.k.a mamaHanin dan saya



photobucket

6 comments:

Fieza79 said...

maseh da citer raya lom publish ye...hurmm raya baru ni byk mempertemukan blogger2...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah sonotnya biler dapat jumpa blogger kan...rasa dekat dihati jek

zura@iwan said...

ni Zaza...x perasan plak masa time knuri ritu..dia ada kan..hehe

10 said...

sukanya dalila main dengan hanin...

p/s: kak zaza masak apa aritu kak min?

Ummi Eisya said...

bestnye..dah byk dah ko jumpa kawan baru..aku ni tak jumpa lagi..

zaza@mamaHanin said...

salam..
alahai min.. buruk benor ler gambo yg last skali tuh.. ntah naper laa muka cam tak mandi jer kan? hahaha.. ngandung nih muka nmpk sembab ajer.. nanti mai la lagi..

psstt: min.. nampak sgt saiz "XXL"ku itew kan nk banding dengan min yg saiz 'S'.. huhuhu.. aku redhooo... sob..sob..sob..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...