nak join? klik banner ni yer

Friday, January 1, 2010

@ Happy New Year!! 2010/1431H


Selamat Tahun baru semua kawan2 blogger IbuArifa :)

semoga di tahun baru ini segala impian kita akan tercapai, somoga segala kerja2 kita kan di permudahkan lagi oleh Nya, semoga kita semua akan di lindungi ALLAH dari segala bahaya.. amin...



Pagi ini, Ibu akan pulang ke kg Ibu di kedah kerana ada kenduri kawen (adik kpd kakak ipar) pada 2hb Jan 2010...dan insyaalllah kan pulang ke penang semula pada hari Ahad esoknyer.



p/s: mode gembira..td siang dapat handbag baru dari Gin&Jac yg Ibu order hari selasa lepas.. melaram lah kat kg nnt dgn handbag baru...yey!!



Photobucket

18 comments:

MRS. K said...

SELAMAT TAHUN BARU!
moga tahun depan tahun yang lebih baik untuk ibu arifa

Mrs. Adz said...

sempat lagi wat banner tu..rajin tul ibu dalila ni..

selamat tahun baru dalila..pe azam ibu dalila ni..nak dapat adik ke??

naurah makwa said...

SELAMAT TAHUN BARU KAK..APA AZAM AKAK 4 2010?

miera said...

selamat tahun baru..apa azam baru tahun nie kak min?...hii.hiii

shakeymirza said...

selamat tahun baru...

MaizaC'Joe said...

salam

happy new year 2010!!
good bye 2009.. welcome 2010...

zura@iwan said...

slmt thn br min...

MiJa said...

happy new year gak utk hang..^^
igt x aku pnah g umah hang kt kedah.kihkih

maya amir said...

slmt tahun baru..moga tahun baru lebih membawa keceriaan:)

Jiey^Mien said...

Selamat tahun baru..
=)

DAYAH said...

selamat tahun baru...moga 2010 akan lebih membahagiakan.

CuTeMiUt78 said...

selamat thn baru ya.. semoga thn baru ni lebih bermakna dari thn2 yg lepas..
komen2 kat sini sambil klik frisso

10 said...

selamat tahun baru pada kak min dan famili...

nak jugak makan kenduri...

bestnya dapat handbag baru... bergaya sakan la...

izan ishak said...

selamat thn baru ibu arifa...

nurulayuni said...

slm ibu arifa.
slmt thun bruuuuuuuuu
slmt bgyaa ngn bag baruuuuuuuu
besttttt..

AiNeRzA said...

Selamat Tahun Baru...semoga tahun 2010 memberikan rezeki yang melimpah-limpah...kalo dah banyak sgt limpah...meh la passing kat sini yerk...hihihihi

Ibu Ayra said...

tahniah min, dalila menang contest mombloggerplanet....

Mardiana Alias said...

Tahniah Dalila...menang contest lagi ye. Bertuah anak dara sorang nih...

Selamat Tahun Baru Min...moga tahun ni bertambah baik dari yang sebelumnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...