nak join? klik banner ni yer

Sunday, February 21, 2010

@ Ibu Buat Wall Deko..lagi

Balik kg cuti CNY baru2 ni, Ibu sempat kalo xsempat pun, Ibu akan smpatkan jugak! nak buat wall deko kat umah mak ayah Ibu. Sebenarnyer Jumaat sebelum balik kg tu, Ibu pergi ke pasar malam utk beli sticker2 ni untuk kawan blogger yg oder (ummuHabib).. So, mcm2 yg gambar yg ada..terus rasa teringin nak tampal2..sampai jer kg... ini lah hasil tempekkan Ibu di malam pertama tidur di kg.


gambar org mancing ikan


yg ni kat tepi meja solek kat kg..
Gadis dalam sangkar..bird naik buai..


Photobucket

5 comments:

Ain said...

cantik la min..

kat sini takde jual la pulak...huhuhu....

AshAnas said...

mmg cantik sgt....

Mrs. Adz said...

cantik seh..aku cari tak jumpa la..

10 said...

tau dah... mmg rajin pun... tantek...

AiNeRzA said...

akak...kasi la address web saper yg jual sticker tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...