nak join? klik banner ni yer

Tuesday, September 7, 2010

@ Koleksi e-Kad Raya 2010

http://alinalan.blogspot.com/http://ummsyuhada.blogspot.com/ ###~Entry ini akan diupdate dari semasa ke semasa~###

e-kad ni tak disusun mengikut susunan yer kawan2..mana yg saya  sempat singgah, saya terus klik "save image as" jer..

daripada MommaMia

daripada Nadiah

 daripada Farra Dhelina

daripada mama Tisya

daripada Miera

daripada Kak Izan

daripada MamaSara

daripada Wansteddy

daripada Kak Yong

daripada Ummi Eisya

daripada mamaRifqy


daripada Aten


Ade kad raya sape2 yang saya tertinggal?? ..sila bagitau yer..nanti saya datang ambik..


photobucket

8 comments:

SyidaGorjes said...

akak tetap takde e-kad =(

10 said...

nanti amik kad raya kat blog org ek...

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Ibu, nnt dtg amik kat raya kat umah kita erkk.. ;o)http://ssasliza.blogspot.com/2010/09/selamat-hari-raya-maaf-zahir-batin-dari.html

Zaidah said...

banyaknyer koleksi kad raya....mintak bleh tak...hehehe

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

banyaknya koleksi...ayu ni tak sempat pun nak buat e kad...nak amik lagi lah tak sempat kan...sibuk packing2..shopping2...aishhh...btw selamat hari raya...maaf zahir dan batin

Farra Dhelina said...

jemput dtg e-card sy utk akk & si putri sarah tu hehehe :)

kakyong said...

thanks sbb tepek e-kad kakyong

mamawana said...

Nak kueh raya, nak kad raya, esok hari raya yey yey...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...