nak join? klik banner ni yer

Sunday, November 22, 2009

@ Anakku Ceria Give-Away Contest

*******STICKY MODE UNTIL 22 Nov 2009********

Dah lama nak join contest Anakku Ceria Give-Away ni sebenarnya, tp tak sempat nak buat entry, entah apa yg di buzykan pun entah lah...tp memandangkan dah dekat tarikh tutupnyer dah...baru nak kelam kabut cari gambar Dalila yg rase agak sesuai dgn tajuk contest nih.

Nama: Arifa Dalila Mohd Fadli

Umur : 14 bulan

Tarikh Lahir: 23 Sept 2008


Gambar Dalila sedang tersenyum di dalam strollernyer semasa kami bawa dia berjalan2 di Q'sbay Mall. Cukup ceria tak senyuman saya ni?


Jadi sesiapa nak join contest lagi juga, masih sempat lagi nak buat entry, sila klik di sini atau di banner di bawah untuk maklmat lanjut.


Hadiah menarik ini ditaja oleh http://jommainkutu.blogspot.com/



Tarikh tutup penyertaan pada 22 Nov 2009 ni.





Photobucket

10 comments:

10 said...

cerianya arifa dalila ni... ape yg sonok sangat tu dalila?

good luck ya...

Gieyana said...

Gd luck k..:)

Mrs. Adz said...

ala cutenye dalila wat muka mcm tu..siap ade scarf lagi..good luck ye dalila sayang..

Intan said...

Manyak chumel lah ini "amoi"...gud luck ye sayang :)

~Ifa~ said...

lawanya dalila.suka tgk dalila dressing msti mama dia letak cekak bunga2 nya.heheheh so cute.kalau la saya ada anak pompuan.msti saya pakai kan cekak,sepit rambut mcm dalila.hehehe

Ibu Ayra said...

kak ayra dah join... gudluck to dalila...

ibu_umairah said...

semoga berjaya...tertarik betul bila tengok dalila ketawa!!!SWEET SANGAT

naurah makwa said...

gud luck kak..

maya amir said...

setiap kali click sini..sgt sejuk mata memandang die..die sgt comel:)

Mama-Danish & Sarah said...

gud luck min....syoknya kalau dapat hadiah tu kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...