nak join? klik banner ni yer

Wednesday, April 20, 2011

@ Main dengan payung sampai patah

Ni saya ada ambik gambar Dalila time dia tengah main payung kat rumah MIL. Payung Minnie ni beli kat pasar malam, dah lama beli tapi tak pernah saya keluarkan. So, ni kali pertama dan kali terakhir Dalila bermain dengan payung tu..sebab lepas tu payung tu terus patah kat besi jejari nyer tu. Huhuhu..

seronok dapat main payung Minnie

lagi pose dia dengan payung tu

dok kire Minnie ker tu?





dan yang paling saya tak suka adalah....

bila

dia 

buat 

macam 

ini
-
-
-

dia duduk dalam payung tu



Nak tengok muka Dalila tak puas hati tak?
tak puas hati sebab kena marah
ibu marah
-
-
-
-


ibu marah saya...


yer lah ...ibu marah sebab Dalila duduk dalam payung macam tu, sampai payung tu dah patah. Kan dah tak boleh main dah dengan payung tu..kan dah rosak dah..




8 comments:

Nadiah Sidek said...

garangnya muka dalila yg last tu :D. elok2 main payung diduduk pulaknya ye..ehe..

p/s: voucher zulian tu min nak yg mana 1 ye? nnt emel sy ye (nadiah_s@yahoo.com)

SyidaGorjes said...

orang tua-tua cakap tak bole main payung dalam umah,nanti ular datang.

Ibu Ilyanie(s) said...

kdg2 kelakar jugak tgk anak2 merajuk sbb kena marah.. :D

kakyong said...

hheheh.. anak kakyong payung dah patah pun depa main jugak..

lama tak jengah dalila.. makin comel...

jom join GA kakyong
6th Anniversary GA @ kakyong.com

zaidah said...

muka dalila marah tu comellah min...mcam muka pelakon yang cerita petang tu...cerita cinta antara kita...cute

Ummi Eisya&Amani said...

ala,sian dalila..meh kat aunty meh..aunty tambah lagi marah..hihi...

n3: Pandangan korang??? Siapa dia?? Horror Time..

mama tims said...

amboi comelnya dalila...mcm model lah,nak buat menantu boleh?...hehe..
salam knal dari mama tim..mama dtg folo sini..jom terjah blog mama pulak..

BabyIntan said...

Ekeke...cian dia kena marah wlupon muka comei-comei mcm tu :D

Cute nya payung tu min, kalau arissa tgk nie kompom dia soh beli :)

* Follow blog min semula bcoz of my new Gmail ID :)

Latest n3: Jean Paul Gaultier Classique X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...