nak join? klik banner ni yer

Wednesday, May 18, 2011

@ Cara saya upload gambar melalui iPhone ke blog

Assalamualikum semua,

Bagi menjawab pertanyaan Dina, "bagaimana saya upload gambar ke blog, menggunakan iPhone?" Hihihi..macam terer jer saya ni..saya pun tak berapa pandai lagi dengan appilikasi-aplikasi dalam iPhone ni. Tapi kalo ditanya cara saya upload gambar/update blog saya..kebanyakkannya saya guna apps "BlogSpace". BlogSpace boleh dicari (guna iPhone) dan terus download, save dalam iPhone kita tu. Free saja..

Review saya terhadap BlogSpace:
1. Gambar cepat upload ke blog, tak perlu tunggu lama.
2. Butang2 yang "BlogSpace" sediakan yang mesra pengguna..senang nak "preview, upload, publish" dan sebagainya.
3. Yang tak bestnya, saiz gambar tu..besar 'gedabak' bila dah upload..hihihi..tak semua saya suka gambar besar2 kat blog, terutamanya gambar saya le (acik malu youuu..). So, dah upload besar2 tu dah tak leh edit saiznyer dah.. huhuhu.

So, ada sesiapa yang guna aplikasi lain tak untuk update blog/upload gambar melalui iPhone? Best tak guna appikasi tu? Meh la kongsi ramai2.





4 comments:

Syida said...

akak xde ip =(

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

alamak BSB tak adooo lerrr

sue-ab said...

lama tak datang...budak comel dah beso dah yep...hehe...

kpah k-poh Sharifahnor said...

akak k-poh guna aplikasi Blogpress.senang jugaklah..cuma lambat sikit dr guna PC ni..almaklumlah mata dah tak clear..
Kalau nak edit gambar guna iphone..ada aplikasi Adobe PS Express..free je kat Apps Store..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...