nak join? klik banner ni yer

Tuesday, September 13, 2011

@ Majlis Pertunangan Acu- June 2011

Entry yang lama terperam kat draf, yang baru ku perasan, yang aku belum ku publish lagi..hihihi ya ampunnn..

Majlis pertunangan adik abah  yang no.2, yang kami panggil Acu pada 19 June lepas. Majlis ini berlangsung di rumah kami di Bertam, alhamdulillah semua selamat dan berjalan lancar seperti yang dirancang.

Jom kita tengok gambar2 yang majlis ni, aku lah poyografer bidan terjun hari tu. Main hentam je lah snap. Jom tengok jommmm..
Ni lah Acu, Dalila. "Selamat Bertunang Acu"

Time majlis belum bermula, sempat bergambar dengan kakak2 nya dan juga kakak ipar (akulah tu)

bersama 3 orang anak saudara Acu, awat Dalila wat muncung gitu tu?

cincin pertunangan telah tersarung dijari, tanda diri telah di booking' ngi ..chewah..berpantung lah pulak :P

Yey! Acu dah dapat cincin.. korang ade ke? :p

Insayaalllah, kalau tak ada apa-apa aral, majlis perlahwinan mereka akan berlangsung Nov tahun ini. Selamat menempuh alam pertungan yer Acu....


5 comments:

Ummi Eisya&Amani said...

lawa..mcm muka ko skit la min..amboi,cantik pic ko amik ni..ada skill la..good job..

BabyIntan said...

Tahniah buat Acu Dalila ;)

Alin Marlini said...

mudanya acu..hehehe..Selamat Bertunang

MisS HoNeY said...

comei nya acu..

Mamachia said...

cantik warna pink..selamat bertunang buat Acu Dalila..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...