nak join? klik banner ni yer

Friday, September 2, 2011

@ e-kad Raya 2011 daripada Ibu Arifa, sila ambik yer..

*******ENTRY STICKEY MODE until 2hb Sept 2011*******

Saya mewakili keluarga saya nak ambik kesempatan disini nak ucapkan 

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR BATIN

kepada SEMUA yang kawan-kawan lama dan kenalan baru saya, sama ada diluar sana mahupun di alam maya. Ampun dan maaf saya pinta sekiranya ada terkasar/tersingging/terkurang di mana-mana sepanjang perkenalan kita ini.

Bagi kenalan di alam maya, saya sediakan khas e-kad raya untuk anda. Sila ambik yer, jangan segan2 yer. Yang 1st time singgah blog ni pun, saya nak kasi kat korang jugak. Jangan nak ngelat tau..sila ambik e-kad ini sebagai tanda persahabatan kita.















selamat bercuti dan selamat hari raya semua.....


p/s: kad tahun ni, tak sempat nak suruh Dalila pose dengan baju kurung raya, sebab saya dah sorokkan baju tu, kang dah pakai susah nak suruh dia buka balik.


22 comments:

zures said...

Mummy first time datang...amik kad raya...tq yer...

ummiarissa said...

ambik satu ye!

Ummi Eisya&Amani said...

pandai ibu wat..comel mu cheeky tu..hihi..nanti aku amik ye..selamt hari raya juga..maaf kalau de salah silap..halalkan segalanya..

Farra Dhelina said...

ctknya kad akk..slmt hr ry kak!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

selamat hari raya juga..balik mana?

Sz said...

dalila yangggg sweeettt!
rasa nak kidnap dok sini ngan untie sz nak tak? ehehee

Nieza Ishak said...

selamat hari raya ibu ... ;)
maaf zahir batin selama kita berkawan dialam maya ... ;)

Huda said...

tima kacih :)

Zue AnnaLeeya said...

tenkiu min.... slmt hari raya...

comel dalila...

MisS HoNeY said...

slamat ari raya kak ftimah :))
nisa mnx maf klu sepanjg keja skali nie,nisa da sakit kan ati akak.akak xde sakit kan ati nisa pown.tp bg nisa geli ati da la.hehe..

Momma Mia said...

kami sekeluarga dtg amik kad raya..
thanks dear!!
happy hari raya

SyidaGorjes said...

thanks min!
akak amik ye!

Cik Sue said...

Assalam ibu...
selamat hari raya untuk ibu dan keluarga semoga bergembira di hari raya....

Ms Fai Ayie said...

first time singgah terus amek kad raya...hehe...so sweet ;)

mama tisya said...

salam aidilfitri utk ibu arifa sefamily...nanti nk gantung kad raya ni

10 said...

selamta hari raya... ampun dan maaf dipinta andai ada tersilap dan tersalah...

BabyIntan said...

Selamat Hari Raya juga buat Min sekeluarga. Maaf zahir batin ye Min andai ada salah dan silap kak intan.

Ucapan Aidilfitri dari BabyIntan…
~Salam Lebaran 2011 from BabyIntan~

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

SELAMAT HARI RAYA:)

Elie Lily said...

nak jugak! :D

Fadzli Amir said...

Salam kenal...Selamat hari raya..!!

KISAH CINTA NASI LEMAK said...

selamat hari raya, marilah bersama2 kite jaga bentuk badan kite lepas raya nnti..... weeeeeeeeeeeeeeeeeee~~~~~~~

mama_umar_maryam said...

ehh tersinggah sini ;)..selmt ari raye jugak..wpon dah raye ke3 ye =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...