nak join? klik banner ni yer

Friday, September 9, 2011

@ Entry selepas raya...dan beli barang serba PINK.

Assalamualikum semua..
masih dalam mood raya ke? saya dah tak de rasa lagi. mood nak bercuti lagi tu adelah..hihihi. Saya super buzy giler sejak masuk kerja Isnin lepas, bertimbun2 kerja di opis dan bertimbun-timbun baju2 kat rumah yang nanti di basuh dan di lipat. Sampai tak sempat nak update blog and cerita raya. Waaa.. nak kena jadi supermak juga lah ni...zasssss..

Raya tahun ni tak berapa best, sebab mak ikut abang dan kakak ipar sekeluarga ke kelantan, beraya dan jalan2 kat sana. Diorang pergi sejak hari Isnin sampai Khamis, Khamis sampai Jumaat pulak diorang pergi beraya di Songkla dan Yala, beraya kat umah sedara kat sana. So kat umah kampung Kedah hanya ada ayah dan kami sekeluarga saja. Adik beradik lain semua beraya di sebelah mertua masing2.

Kami pulak dah bertolak balik ke Penang pada hari Jumaat, Abah kena hantar adik bongsunya ke Universiti Malaysia Pahang esoknya, awal pagi Sabtu. So saya dan tinggal berdua sajalah dengan Dalila hari Sabtu dan Ahad tu. Boring..then ajak Dalila kuar shopping, kekonon mulanya tu nak beli berus gigi Dalila saja, last2 saya terbelikan ini.... 


laptop pertama Dalila- pink gitu


Dan secara tak sengaja pulak terjumpa baju gown pink... Dalila dok cakap baju princess, baju princess.. Saya berkenan lebih2 lagi tengok ada less 70% pulak..terus ambik kasi Dalila try. Nak tengok? boleh pakai masa kenduri Acu, Dalila diminta jadi flower girl time kenduri kawen Acu nanti. huhuhu.

muat-muat sedang molek saiz ni dengan Dalila (saiz 110)

baju flower girl..tinggal nal cari kasut dan aksesori yang sesuai je lagi pas ni.


Ok tak? Time raya aritu, sempat saya berjumpa dengan 2 family bloggers. Nanti kat next entry saya cerita okey.




5 comments:

Ummi Eisya&Amani said...

tulah,senyap je..mana pic raya..nak tgk..tak sabar nak tgk si manis ni jadi flower girl..gojes la nanti mcm ibu dia..

hari tu mcm ne,tido ke kat hotel tu..

Ibu Ayra said...

min, laptop pink dalila tu brapa RM? beli kat mana ek? k.ros pun baru belikan laptop utk ayra... RM70 tapi tak byk aktiviti mcm laptop dalila tu...nampak best...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

budak2 memang sweet pakai pink color...

Ummi Shira (AshAnas) said...

dok tunggu gambar.... hihi...

Ibu Ayra said...

k.long shira, me too....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...