nak join? klik banner ni yer

Saturday, October 30, 2010

@ Thanks TM!! saya dah boleh "hidup" semula..



Salam semua.. saya dah 'kembali' nie.. 
start Khamis malam lepas saya tak boleh connect internet. Saya sangkakan modem streamyx saya rosak. Tak menyala pun lampu pada modem tu bila 'on' kannya. Dah tak boleh berblogging dah 2 malam.. huhu..sedih plus bosan betul bila tak boleh nak blogwalking ni. Target nak join apa2 contest yang due datenya 30hb pun dah tak sempat dah.
Apa yang saya buat bila modem streamyx saya rosak? Jumaat petang, saya call "100" menggunakan talian rumah dan buat aduan kerosakkan. Setelah di selesai saya melaporkan kerosakkan, saya perlu menunggu dalam masa 24jam panggilan dari para technician TM. Sudah lebih 2 tahun pun kami guna modem ni.. sejak Dalila masih dalam perut lagi.. hari-hari mmg kami "on" kan jer pc/modem ni walaupun tak guna.. memang patutlah dia nak rosak pun kan. Ni 1st time "dia" nak buat hal..sabar jer lah..

Masa buat report aritu..risau juga kena bayar untuk dapatkan modem yang baru, risau mahal jer. Tetapi pihak TM bagitau pakej yang kami langgan sekarang ni adalah "lifetime warranty" so sampai bila2 pun free servis. Alhamdulillah..

Tadi petang (Sabtu), ada technician call nak bg adaptor dan modem baru untuk kami try. Alhamdulillah.. dah boleh connest internet!! adaptor jer yang rosak..modem lama masih leh guna lagi..modem yang baru dia bagi tu apa perlu saya buat? bagi balik ker kat pihat TM? hihihi..dah ada yang 'tumbuh tanduk' ker..

TERIMA KASIH TM NET..
TERIMA KASIH ATAS LAYANAN OPERATOR DAN TECHNICIAN YANG MENYELESAIKAN MASALAH SAYA NI.. 
semuanya baik belaka...kita banyak2 tanya pun diorang tak marah. best kan bila dapat servis macam ni :)






photobucket

5 comments:

Ummi Shira (AshAnas) said...

huhu, kenapa kami xdpt layanan elok cm kak min... kan km br pindah umah, hubby dh call suh masukkan line br & streamyx. 2 minggu km tunggu nk masuk line tu... pastu internet still xdpt lg... bila tanya diorg, diorg ckp, yg tu org lain plk... smpai skrg blum dpt internet kt rumah lg tau...

Ya ALiya said...

sama la YA PUN TAK DAPAT2 LAGI STREAMyx NI...DAH LAMA DAH APPLY...SABAR JE LA.....

rynas said...

bagus2 boleh blog semua...

Farra Dhelina said...

syukr alhmdlh.. a'a sy klu tak guna, mmg off kan modem tu..

wan syamilah said...

alhamdulillah


New Entry "NEW!!! BRANDED GIRLS DRESS & JEANS"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...