nak join? klik banner ni yer

Wednesday, July 7, 2010

@ Tag yang tak tau tajuk.

Dapat tag ni dari kenalan baru saya iaitu Ibu QisQas.

Terima kasih Ibu QisQas sebab sudi tag saya. menari

Saya tak sure apa tajuk yang sesuai untuk tag ni.. jom kita tengok apakah soalan2 yang perlu saya jawab.fikir

1. Apakah yang anda akan buat bila anda tahu kawan anda tikam belakang anda?
Mula2 tu sure marah lah..kalo dia ada depan mata..sure rasa macam nak dish..dish jer kat muka dia.. huhuhu mak belajar tomoi siam hokey.. tapi lama2.. malas nak pikir..buat2 lupa dan maafkan jer lah orang tu.

2. 6 orang dihati anda?
mak dan ayah saya kat kampung, suami dan anak ku si Arifa Dalila, keluarga Mertua vs Menantu serta sahabat baik ku...tak yah sebutlah kot.

3. Anda rasa anda comel?
Comel? tak de lah.. badan keding cam ni nak rasa comel apenyer.

4. Single or taken?
Taken!

5. Blog yang anda suka?
Semua blog saya suka..yg citer pasal anak2 ker..citer pasal kekeluargaan ker..citer pasal isu semasa ker.. semua saya suka! Hidup inikan macam2...macam2 hal..macam2 cerita.

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Kemas sikit2..sebab kejap jer Dalila akan "tolong" lagi kemas kan pulak pastu.. dah pandai buka drawer..check2 barang dlm tu semua..ari2 pulak tu :P

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Tak perasan pulak lagu apa..tpsekarang dalam hati sedang menyanyi lagi Black tu.. Aku Rindu Sayang Kamu. Mak aii..jiwang pulak memalam ni.

8. Last text message?
Hari ni tak dapat text message pun...last mungkin  kelmarin kot..maxsi bgtau pasal caller ringtone baru. Mau beli ker tak?

9. Last phone call?
Malam tadi masa gi shopping, ramai sangat orang sampai tak jumpa en.suami.. terus call tanya dia ada kat area mana?

10. Hari terakhir anda menangis?
wah..soalan macam ni pun ada ker? Last menagis hari Ahad lepas...sakit hati.

11. Senaraikan LIMA warna kegemaran anda?
Pink, Meroon, Biru, Hijau, Putih.

12. Orang yang terakhir anda ber YM?
lama tak ber YM-YM nih.. last pun sejak zaman bercinta muda2 dulu lah kot.

13. Game yang paling anda suka?
Dulu2 suka nak main SIMS.. tak pasti pulak versi apa yang saya main kat pc kawan dulu2 tu. Sekarang nak main FarmVille pun tak sempat dah.

14. Adakah anda peminta MCR?
Tidak!

15. Apa perasaan anda jawab tag ni?
Kelakar...soalan nyer pelik2..sampai nak letak tajuk tag pun saya tak tau.

16. Anda rasa tag ni best?
Best jugak..kita boleh kenal 'lebih' kawan2 kita disamping memperkenalkan diri kita pada orang lain (jika ditag). Lagi satu, kalo xde idea nak update blog, leh lah layan tag.

17. Tag 10 rakan anda.
1. MiaLiana
2. Mommy Yen
3. Viva Sakura
4. Ayu- HadifHadifah
5. Zue AnnaLeeya
6. Umi Nuha
7. Maria ArifBaby
8. Nieyla Nadia
9. Orked
10. Siti

** tag ni sekadar suka2 yer..tiada paksaan




Photobucket

6 comments:

Zaidah said...

alhamdulillah...tak kena jawab tag...hehehehe

Zue AnnaLeeya said...

aduih.... ahkak terkena ek... nnti la akak wat eh... tenkiu...

Syida said...

yabedabedu!tag dpt tag...

10 said...

oh... tag macam2 ni...

AAE 2.0 said...

done :)

AYU said...

amboi....panjangnya tag nie...tq min, ada masa ayu buat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...